Wij waren er in juli, wilden maar een paar dagen blijven. dit werd 3 weken. Het is ons goed bevallen, kamperen is daar nog kamperen. Zeer aardige en behulpzame operators. We zullen terug komen.

• september 2021

Het is een rommelige camping! sanitair was wel schoon maar ziet er niet goed uit! het is een prachtige locatie! maar de eigenaar vind het wel prima zo.

• juli 2020

Wisse 26-07-20 Hier wezen kijken. We stonden op prachtige camping er naast. Het is er inderdaad een zootje. En zoals iemand al aangaf, deze camping is het niet waard oom vermeld te worden op deze app.

• september 2021

• juli 2020