Leuke camping vlak aan het water. Sanitair was oké en schoon. Het viel ons wel op dat er soms wel veel kampeerders worden toegelaten terwijl het al vol staat. En wij hadden veel last van muggen. De beheerders zijn aardige mensen.

Carlo&Ansie

Kleine plek, onze luifel kon niet helemaal uit, er zijn ook grotere plekken. Direct aan het strand. Sanitair schoon, douches matig warm, wel goede straal. Spar op fietsafstand. 4 nachten gestaan, 40 euro pn voor camper+2 volw. Te duur voor wat t biedt, maar verder prima.

Camp Matea