Behalve de prijzen, die sinds vorig jaar bijna verdubbeld zijn, is hier verder niets veranderd. Er werd niets gerepareerd of vernieuwd. Het kleine sanitairgebouw is in zo'n slechte staat. We betaalden hier € 180 per dag voor heel weinig service.

Anderl69

geweldige plek! om de camping heen is niets, maar de camping bied van alles. schoon en net sanitair, goede restaurants. gratis bedden op het strand.

• oktober 2022

mega grote camping. Maar in het naseizoen heerlijk rustig en kan je zelf de mooiste plek uitzoeken. Sanitair prima en we stonden daar voor slechts 20 euro.

• oktober 2022

Camping Village Šimuni