Zeer pittoreske plaats direct aan de rivier de Daugava, leuke plekken voor campers met bijna alles wat je nodig hebt. De eigenaar organiseert ook dagelijks boottochten langs de rivier de Daugava op een houten replica van een oude Vikingboot. Ik kijk ernaar uit om terug te komen in de toekomst.

• september 2020

Een pittoreske plek aan de oevers van de rivier. Maar! Primitieve droogkast, geen douche. En voor het aansluiten op elektriciteit vroeg de eigenaar 4 euro per uur, omdat ze alleen een generator hebben! Ondenkbaar! We gingen op zoek naar een comfortabelere plek.

• september 2020

Kempings Annas klints