• oktober 2019

Hier zijn 4 tekenen dat parkeren tussen 23 en 6 uur verboden is. GEEN NACHTRUIMTE is hier !!! We werden verdreven door de politie om 3.30 uur.

• augustus 2019

Eigenlijk een heel mooie plek, maar vanmorgen werden er borden geplaatst die 's nachts parkeren verbieden, de politie kwam kort daarna ons wijzen.

• juli 2019

Kleine vriendelijke omgeving, grote parkeerplaats (6 camper) met vuilnisbakken, droog toilet en groot zandstrand! Zeer stil voor een nacht van passage!

• oktober 2019

• augustus 2019