• juni 2021

Royaal, niet ingedeeld weiland, ca. 50 m van de duinen. Nauwelijks schaduw. Modern en goed onderhouden sanitair. Goede ontspanning voor de vermoeiende, stoffige en hobbelige reis. Wij betaalden € 17 voor onze camper en twee personen.

• augustus 2020

Fijne camping vlakbij het strand met veel en schoon sanitair en een compleet ingerichte keuken. De weg ernaartoe is even hobbelen, maar goed te doen.

• juni 2019

Prima camping, op 50m van het strand. Nieuw sanitair, alleen de weg er naar toe is een grindweg die best hobbelig is. Prijs is €10 voor de camper + €3,50 pp, inclusief stroom, douche en lozen casette.

• juni 2021

• augustus 2020