Vriendelijk ontvangen door de havenmeester. We betaalden €20 voor 1 nacht. Dicht bij het strand. Geen winkels in de buurt.

• juni 2019

Standplaats op weide bij Marina. Goede en schone sanitaire voorzieningen. Chemietolettenentleerung mogelijk, maar geen grijswaterinlaat. Zijn keurig ontvangen door de havenmeester (Marinacapiten) en hebben ons alles laten zien, CP prijs WoMo 2 pers. € 15,00 incl. Alles.

• mei 2018

Wij werden op een uiterst botte manier de toegang geweigerd. We waren niet welkom met onze camper voor een overnachting. Nou, dan niet.

• juni 2019

• mei 2018