Vanwege de festiviteiten/karaoke avond mochten we aan het water staan. We werden voorzien van stroom en uitleg over de stad door aller vriendelijkste eigenaren/medewerkers. lekkere spare ribs van de grill gegeten. 😀

Bus72

Prachtig gelegen staanplaats nabij het meer. Helaas werkt de douche momenteel niet. De toiletten zijn erg schoon. Het afvoeren van grijs water is moeilijk omdat er een speciale imbussleutel moet worden gebruikt. We hadden het geluk om te genieten van een karaoke-avond.

Camping Chill and Grill