Plaatsen in vakantiepark, veel ruimte. Je mag ook bij de huisjes op de parkeerplaats staan en uiteraard naast het tennisveld en (onverhard) bij het meer. Sanitair netjes, maar beperkt wanneer er meer campers zouden zijn. In ons geval prima, we waren alleen.

FransSan

Is geen bouwplaats meer. Met 2 wc’s en 2 douches is het sanitair wel erg beperkt. Meerdere plekken naast tennisbaan op verharde ondergrond. En enkele plekken op grasveld aan het meer. Is onderdeel van een vakantiepark. Wij stonden hier alleen en hadden een schitterende plek aan het meer.

• juli 2019

Nog steeds een bouwplaats. Plaats op beton tegen de tennisbaan is voor ons geen optie. Zijn verder gereden.

• juli 2019

Camping Dzerkali