We kwamen hier omdat we de afslag naar de andere camping hadden gemist. Eigenaar is erg behulpzaam en spreekt engels. We stonden er met nog 1 camper. Alles is aanwezig en schoon, maar basic. We betaalden €27 wat we erg aan de prijs vonden.

• augustus 2019

• juni 2019

veel mooie plaatsen, door solitaire bomen zonnig of schaduwrijk. met 2 toiletten en een douche een beetje krap. Ongeveer 500 meter van het zeer mooie zandstrand. Rustig, echt alternatief voor massakampen. Operator spreekt Engels en helpt met mogelijke problemen

• augustus 2019

• juni 2019