Prima plek. Parkeerpolitie gesproken! Je mag hier overnachten als je betaalt bij de parkeerautomaat met chf.. Kan ook met de parkeerapp van Easypay (buitenland). Kosten zijn 2 chf voor 4 uur of 5 chf voor geleden dag. De kerkklok slaat wel ieder kwartier 😜

hemapaba

Lijkt geen officiële camperplaats te zijn. We hebben er wel overnacht. Ondanks de kerkklokken goede nachtrust gehad. Het is een rustige plek. Het kerkje en kasteel zijn leuk om even te bekijken.

Het is een parkeerplaats, erg smalle plekken. We konden nergens vinden of het nu wel een CP is. Hebben er wel overnacht maar met een raar gevoel. Kerk die luidt de klokken, geen last van gehad. Ben benieuwd hoe lang deze (CP) als het er al 1 is blijft. Heerlijk gelopen met de hond

Parking Unterhalb der Kirche