Er is hier niets, er hangt een parkeerbord aan de muur, maar er zijn geen parkeerplaatsen. We waren na 23.00 uur en er was niemand, zeer onaangename plaats. We vonden echter een waterslang, meer niet, we tankten het water bij en reden naar beneden.

• december 2020

we hebben de plek niet gevonden, smalle straat, zonder aanwijzingen, nooit meer.

• juli 2017

Op 800 meter hoogte dus even klimmen, als cp niets mis mee. Maar zonder voorzieningen 15€ daar rij ik door. het is ook uitgestorven en niets te beleven. echt berg dorpje. wc kan je overal legen.voor een ander misschien top voor ons niet .

• december 2020

• juli 2017