• mei 2019

De coördinaten zijn niet correct. Dit zijn de juiste. N54.02370 E24.08083. Wijzig deze alstublieft

• juli 2017

Dit is de parking van het sculptuur park, NIET van Grutos Parka. Dit is gratis, er zijn 4 parkeerplaatsen in het bos aan een zandpad. Tussen een paar schuttingen. Wel recht. Wij zijn doorgereden maar Merkines.

• juni 2017

Klein parkeerterrein bij het sculpture park Antanas Cesnulis. Houten toiletgebouwtje wat erbij staat deur beter dichtlaten. De recensie van Leo Mark en de foto van de cp zijn niet voor deze plek maar voor sitecode 14463, daar zijn wij naar toe gereden.

• mei 2019

• juli 2017