We hebben hier een nacht geslapen. Het sanitair was slecht. Bij de dames was er geen enkele douche waar je onder kon staan. De mensen van de camping waren aardig. Ongeveer een kwartiertje fietsen naar het centrum

Strandjutteropreis

kleine camping nabij zandstrand , op slechts 5km van centrum, makkelijk te doen per fiets. min-punt, koude douches.

SmetjeP

De camping is gelegen bij een drukke weg. Niet voor rust zoekers. Wel aan een meer met een mooi strand. Het sanitair is oke. We kregen een vriendelijke ontvangst. Prijs is 21 euro per nacht incl stroom. De lidl is op 850 meter.

Kaunas Lake camping