Prima plek, ruimte, alle nodige voorzieningen, vriendelijke eigenaar. Lekker gegeten bij de bistro aan begin van het pad. Wij betaalden 22 euro per nacht, 2 personen, hond en geen elektra.

Boetbus

verbleef hier 2 dagen op 29-07-2023. Een geweldige plek midden in de natuur. De telefoniste probeert alles uit je ogen te lezen, aangezien iedereen blij is met zijn plek.

Uelsen12

Een heerlijke rustige plek. we betaalden €24 incl. stroom. De eigenaar kwam s' avonds nog even een praatje maken. Ook mooie poten met honing te koop.

Medaus Slenis [Honey Valley]