• augustus 2020

Wij waren hier 24-7-2020. Camping, bij mooi meer, met veel huisjes. Redelijk sanitair. Nogal druk, zelfs dit seizoen. Wij stonden naast de uitkijktoren, met geluidsoverlast. Ook een feestje 's nachts vlakbij gaf veel herrie. Windsurfen ok, maar nauwelijks ruimte langs de oever.

• augustus 2020

Camping aan meer, uitzichttoren naast camping. Wasmachine en droger €2. Twee douches met gezamenlijke kleed ruimte er tussen.

• juli 2020

Mooie locatie onder grote bomen direct aan het meer. Nogal een grote ruimte en helaas erg oude en onverzorgde toiletten en douches. Wij waren er van zaterdag tot zondag, de tent was behoorlijk vol met grote groepen die lang blij waren. Dus niet zo stil in het weekend.

• juli 2020

Mindūnai camping