Het is prima om hier een nacht of twee te blijven, maar ik had meer verwacht van een stadsparkeerplaats in een Europese hoofdstad. Al met al geen etalage voor het verder zeer mooie Vilnius.

Niets hier

george520301

Geachte heren, In juli 2023 vindt de NAVO-top plaats in Vilnius. De camping ligt in een gebied dat om veiligheidsredenen wordt afgesloten. Onze excuses voor het ongemak, maar de camping gaat in 2023 op 20 juli open.

helaas, toen wij hier kwamen was er geen camping meer. mogelijk is hij seizoensgebonden😉 wij zijn doorgegaan naar de Forest Hostel (zeer leuke camperplek nabij centrum Vilnius).

Niets hier

City Camping