Leuke camping in een dalletje met een riviertje dat erdoor loopt. Proper en modern sanitair. Geweldig kunnen wandelen van op de camping met de hond.

Chausson640Odi

Hebben hier 3 nachten gestaan aan het riviertje met twee honden en stroom. Sanitair en restaurant is prima. Maar 126 euro vinden wij wel erg veel, camping heeft verder weinig te bieden.

ingridenjan

In het hoogseizoen zijn de prijzen anders dan in het laagseizoen. De prijzen staan duidelijk zichtbaar op onze website, zodat u vooraf prijzen kunt berekenen. Het spijt ons dat het niet aan uw verwachtingen voldoet.

Prima camping! Hebben aan het riviertje gestaan. Grote kavels voor een campingplaats. Sanitair is modern en voldoende aanwezig. Hier kun je wel een paar dagen goed vertoeven!

Camping Kautenbach