Camping Vallee de l'Our

Untereisenbach, Diekirch, Luxemburg

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen . Men kan er ook lekkere croissantjes en brood bestellen ,en s’avonds lekker eten . voor herhaling vatbaar wij komen zeker terug

Over ons

About us image
Camping Vallée de l'Our is een familiecamping midden in de natuur. Op onze camping kunt u genieten van de absolute rust en ruimte in de adembenemende natuur die Luxemburg te bieden heeft. Uw hond is bij ons van harte welkom! Of het nu gaat om een uitstapje de natuur in, een verfrissende duik in de rivier of heel veel plezier in het agilitypark... bij ons beleef je een heerlijke vakantie!

Camping Vallee de l'Our