Roy1991

Zeer vriendelijke mensen die de camping runnen. Mooie ruime plaatsen, goed sanitair en een goede prijs- / kwaliteit-verhouding. We hebben hier met veel plezier een paar dagen gestaan. We willen de beheerders veel succes wensen.

langzaamaan

Super Bedankt voor de review, We proberen voor iedereen een fantastische ervaring mee te geven. wij zijn enthousiast dat u hier met plezier heeft gestaan, graag tot de volgende keer, Groetjes Eric en Maren-lise

Prachtige plek aan randje Vianden dichtbij centrum. Vriendelijke, attente eigenaren. Mooie grote plaatsen aan de Our. Voor campers kan een plaats op het gras bij regen een uitdaging zijn. Sanitaire voorzieningen zijn meer dan uitstekend, superschoon. Aanrader (!)

MoggeMiric

Bedankt voor uw review, fijn dat u met plezier uw verblijf ervaren heeft. we zien u graag nog eens bij ons op de camping, Groetjes Eric en Maren-lise

Vianden Castle Camp