vonden dit jaren lang een fijne plek,maar met deze prijzen is dat voor ons afgedaan. prijs/kwaliteit staat niet meer in verhouding

terjeivar1

bedankt voor uw review, zou ik u mogen vragen een e-mail te sturen met wat u verbeter punten zou vinden? info@viandencastlecamp.lu met vriendelijke groet, Eric en Maren-lise Molenkamp Vianden Castle Camp

Anton-J.M.-Janssen

Bedankt voor deze reële review, We gaan ons uiterste best doen om de mensen het naar hun zin te maken. graag tot ziens, Eric en Maren-Lise Molenkamp Vianden Castle Camp

we hebben hier de afgelopen jaren diverse keren gestaan, naar alle tevredenheid, maar met een prijsverhoging van bijna 90% is het voor ons niet meer leuk.

bedankt voor uw review. met vriendelijke groet, Eric en Maren-Lise Molenkamp

bedankt voor uw review. met vriendelijke groet, Eric en Maren-Lise Molenkamp