Vandaag 15 april 2024 weer in Dudelange aangekomen en weer staan dezelfde Luxemburgse campers alle vier op de stroom aangesloten. gemeente Dudelange doe hier iets aan. want dit is lekker gekoop parkeren en gratis stroom voor die lang parkeerders. Denk aan je mede camperaars, lang blijvers.

bürstner2624

Alsjeblieft Dudelange, laat ons de elektriciteit betalen, dat houdt de meelopers buiten die te lang blijven. Of sluit de elektriciteit helemaal af.

• Rue Gare-Usines

3481, Dudelange, Luxemburg