Vianden, Luxemburg

Camperpark & Camping du Moulin

Aan de Our gelegen rustige camping aan de rand van Vianden - ruime plaatsen met zon en schaduw - speeltuintje voor kinderen - vis mogelijkheid in de Our - camping heeft een speciaal tarief voor met de camper op doorreis

• Route de Bettel 5

9415, Vianden, Luxemburg
  • € 15,00 • 9 apr. t/m 31 dec.

• augustus 2022

Geweldige plek, alles is super geweldig landschap en wandelpaden, schone en zeer vriendelijke mensen, helaas zijn verschillende stroomkolommen defect, je moet ze zo snel mogelijk repareren. Al met al zeer aan te bevelen en goedkoop, we komen zeker terug. Groeten van de familie Dingert

Hartmut-Dingert

Goedemiddag meneer Hartmut, Bedankt voor je goede beoordeling, we zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en we kijken ernaar uit om je in de nabije toekomst weer te verwelkomen. Bedankt voor de tip over de elektriciteitszuilen, dat wisten we nog niet. Vriendelijke groeten, Bezoek Vianden - Renee

• augustus 2022

Goed verzorgde CP, met ruim voldoende sanitaire voorzieningen. Veel plaatsen die ruim genoeg waren. Zeker een plek om weer in een route in te plannen.

wiljol

Beste Wiljol, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om de Camping du Moulin te beoordelen. We zijn meer dan blij om uw beoordeling te lezen en aan uw eisen te hebben voldaan. Het hele team van Camping Moulin in Vianden, kijkt er al naar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten Visit Vianden - Steve

• augustus 2022

We waren op doorreis en daarom maar 1 nachtje kunnen blijven, heerlijk gegeten bij hotel Belle vue ongeveer km verderop. Wij komen hier waarschijnlijk nog wel een keer terug. Mooie omgeving, gemoedelijke sfeer en schoon sanitair. Dat alles voor een leuk prijsje. Een aanradertje!

Miss-A

Lieve Miss-A, Hartelijk dank voor uw complimenten. Het is met veel plezier om uw recensie te lezen. Wij hopen u spoedig te mogen verwelkomen op Camping du Moulin en in Vianden Vriendelijke Groeten Visit Vianden - Steve

Miss-A

• € 15,00 • 9 apr. t/m 31 dec.