• september 2019

De plaats is volledig te duur en een absolute onbeschaamdheid. Deze voorzieningen zijn totaal verouderd en vies. We weten dat sanitaire voorzieningen niet erg op prijs worden gesteld in de Balkan, maar dat ... We zijn meteen 7 kilometer verder naar Kalista op Rino Camping.

• juni 2018

Staanplaatsen voor de campers zijn prima. Gras en horizontale plekken. Mooi uitzicht over het meer. Sanitair ronduit verschrikkelijk.

• juni 2017

Armoedige camping. Strandje stelt niets voor. Alles in slechte staat. Je begrijpt niet dat er verderop in Glifa een camping ligt die maar 2 euro duurder is en super-de-luxe is. In de buurt niets te halen.

• september 2019

• juni 2018