het is niet druk met 5 campers. mooie plaatsen. sanitair schoon. douches warm. beheerder vriendelijk. kan me voorstellen als hij voor een groep de administratie moet verzorgen dat het stress geeft😅. 6km naar de gorges.

GThoonsen

leuke camping, met plekken in de schaduw en met schoon sanitair. Huidige prijs is 110 Dirham per nacht, is inl. stroom

• december 2023

mooie plekken. goede ligging voor uitstapjes. slecht onderhouden. sanitair gewoon smerig. elektriciteitsaansluitingen werken niet allemaal.

• december 2023

Camping Le Soleil