redelijk koud welkom, ik moest betalen bij aankomst, geen wifi, verder geweldige locatie

robertval

Goede nette camping die goed is ingedeeld, schone toiletten en douches. Enige nadeel is dat de afwasbakken alleen koud water hebben. Speciale camperschoonmaakplaats.

vectisroamers

Goede camping maar jammer genoeg erg veel last van de zwerfhonden die op het strand en de boulevard lopen. De honden (minstens 30) gedragen zich agressief en zien het strand en de duinen als hun territorium en sloten ons in.

Camping Mehdia