• februari 2020

Geweldige plek! Maar het water op de camping en onder de douches is helemaal gezouten! Geen drinkwater beschikbaar ...

• januari 2020

Vrij afgelegen en uitsluitend toegankelijk via een onverharde weg van 6 km lang. Het uitzicht en de locatie zijn werkelijk fantastisch. Er zijn goede warme douches en toiletten. En een goed restaurant

• januari 2018

Waren hier in 2016. Stonden zeer schuin op terrein van de Ksar. Zonder water, stroom of douche moesten wij 80 dirham betalen. Geen vriendelijke ontvangst.

• februari 2020

• januari 2020