• december 2023

Zeer fijne ontvangst met heerlijke koekjes en thee. Schoon sanitair, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er is een geweldig zwembad, een mooi terras met ligstoelen en 's avonds heerlijk eten! Dit alles in het niets! Wie had dat ooit gedacht. Volledige aanbeveling!

• maart 2023

Oase van rust. Wij waren onbegrijpelijk de enige daar. Riant terras bij zwembad hotel. Toen wij er waren was het daar te fris voor en werd het haardvuur in de lounge voor ons aangestoken. Lagen zelfs zeepjes bij de douche!

• januari 2023

• december 2023