• november 2023

Deze plaats wordt niet langer aanbevolen. Sanitaire voorzieningen zeer slecht. Ondanks beloftes was er geen water in de sanitaire ruimte!!! Geen mogelijkheid tot vuilophaal. Om een slecht humeur te voorkomen, zou ik niet naar de plek rijden. 0 beoordelingssterren.

• november 2019

22.11.19 bracht gisteren door op deze camping volledig verlaten, niemand heeft het huis, geen camperplaats, betreurenswaardig zwembad, blijf niet eens overnachten

• maart 2019

De servicefaciliteit maakt een verwaarloosde indruk. Ik wil hier niet het toilet of de douche gebruiken. De ontvangst was vriendelijk. moet worden beschouwd als een parkeerplaats zonder voorzieningen. Locatie nabij het palmenbos en de plaats ligt op loopafstand.

• november 2023

• november 2019