De tuin bij het hotel ziet er mooi uit. Daar was nu een prive feest. De camping ligt achter het hotel. De camping zag er verlaten uit en onverzorgd. Wij waren de enige campinggasten. 200 Dirham per nacht, voor wat je krijgt vonden wij dit veel te duur.

• december 2019

Een geweldige plek met een zwembad, uitzicht op het Atlasgebergte en een goede restauratie. Begrijp de slechte behoefte helemaal niet. Een minigolfbaan is in aanbouw. Het Animas Park van André Heller is niet ver weg. Na het oversteken van de Atlas een paradijs.

• april 2019

Let op! Toegang alleen tot 5,5t!

• december 2019

• april 2019

Let op! Toegang alleen tot 5,5t!

Les Jardins d'Issil