• maart 2023

Eerder beschreven parkeerplaats is westwaarts, minder dan een km: plage Zamana. Inderdaad mooie plek aan zee en heel rustig.

• januari 2020

Is niet ommuurd maar gewoon op straat tegenover gendarmerie. Gendarmerie heeft ons een stukje verder gebracht, parkeerplaats tov café. Vlak aan zee en op loopafstand van het dorp. En is ook nog gratis. Nieuwe coördinaten zijn N35*12.217 W004*40.755

• december 2018

Je kunt zeker naast de politie parkeren, maar dan is het pal op straat. Naast de deur luide restaurants. We waren in het restaurant en mochten daar zonder kosten staan, gratis. prachtig uitzicht.

• maart 2023

• januari 2020