Mooie camping, ruimte genoeg, douches oke, leuk winkeltje, eigenaar legt uit aan welke trips je kunt deelnemen niet opdringerig. Het uitzicht op de zandduinen en vele dromedarissen is geweldig mooi.Echte aanrader.

frankiakyra

Fijne plek, gastvrij, schoon, heerlijk gegeten, Hassan heeft ons meegenomen de woestijn in, waar we in een klein bivak bij een Nomaden gezin overnacht hebben . Hij heeft ons veel verteld en bijzondere plekken laten zien.

• februari 2018

7 februari 2018 Vriendelijke ontvangst, leider Hassan spreekt Duits. Plaats & Sanitair onderhouden, douche was koud. Huidige OK. Plaats binnen de muren, een beetje dieper voor zandduin. 180 graden panorama van de duinen die ongeveer 200 meter beginnen voordat het plein.

• februari 2018

Secret du Sahara