Wat een leuke camping. Prachtig uitzicht, zeker tijdens de zonsondergang. De hele familie is zo lief, ze willen alles delen terwijl hun huis net flink beschadigd is door de aardbeving. Moeder bakt 's ochtends vers brood voor iedereen in haar traditionele oven.

• april 2020

• februari 2019

wij werden gastvrijontvangen met thee en de familie is erg gastvrij Wij hebben lekkere Tajine gegeten met kip en schapenvlees Het is een mooie plaats om Ait Benhaddou te bezoeken S’morgens wordt er buiten in een oven brood gebakken

• april 2020

• februari 2019