• februari 2020

prima plaats voor overnachting. we voelden ons veilig ondanks dat we slechts met een andere camper stonden. er is een grote vissers afslag ten noorden van deze plaats. jammer genoeg hebben we daar 's avonds niet gegeten

• januari 2020

Grote parkeerplaats direct aan de rand van een vakantiedorp. Verschillende restaurants in de buurt. Ongeveer 800 m van de plaats die geen zicht biedt. Na een dag van constante regen was de ruimte soms ongeveer 10 cm onder water en moest je met slippers door het water waden

• april 2018

Parkeren bij de strandboulevard, in het binnenland alleen huisjes, in april lijkt alles verwaarloosd, vies en levenloos. Het strand op het veld is zoals gebruikelijk bezaaid, de stad is schoner.

• februari 2020

• januari 2020