• oktober 2022

14-10-2022 stonden we hier voor een gesloten poort

• juli 2019

Mooi zwembad 20 mad extra per persoon - sanitair naar Marokaanse normen ok - plaatsen met schaduw - 80 mad zonder electriciteit ( is ok)

• maart 2019

Echt mooie camping met fenomenaal uitzicht op de Atlas. Overal waterpunten en fijne plekken met en zonder schaduw. Sanitair prima, maar Marokkaans. ‘sMorgens vers brood. Een mooi zwembad (tegen betaling). Prima wifi op de lekkere bank bij de receptie.

• oktober 2022

14-10-2022 stonden we hier voor een gesloten poort