Kleine camping tegenover de Monkey fingers. Prijs zonder stroom is 80 dihnar. Je kunt de gids Jamail vragen of hij je mee neemt voor een uitdagende tocht door de bergen. Het zou 2 uur duren maar wij deden er 3,5 uur over. Ze serveren ook heerlijke tajine, wel op tijd bestellen.

• maart 2023

Plaats met prachtig uitzicht. Prijs is inmiddels 100 DH voor een camper met 2 personen, stroom kost 20 DH.

• maart 2023

De plaats is open en je staat hier vrij goed.

• maart 2023

De plaats is open en je staat hier vrij goed.

• Gorges du Dadès

Tamellalt, Marokko