• oktober 2022

kan je kont niet keren spijt dat ik erin ben gereden met heel veel moeite eruit gekomen. te druk te krap

• maart 2020

Gebied zeer dicht bij de haven, praktisch als u de volgende ochtend aan boord gaat, 1,5 km van de medina van Tanger. Matige en gecontroleerde prijs. Ideaal voor één nacht.

• februari 2019

Ik was hier in febr. 2019. Ben even wezen kijken maar het gaf me geen goed gevoel om de nacht er door te brengen. Er stond ook geen enkele camper. Alleen geschikt voor overdag, als je Tanger wilt bezoeken.

• oktober 2022

• maart 2020