rustige plek, schoon sanitair, zeer goed eten

gaby83

Leuke plek, zeer rustige exploitant uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hadden een probleem met de motor en er werd onmiddellijk hulp georganiseerd. Wij komen graag terug.

• december 2023

prima plek ook voor een paar dagen. Niks mis met dump zoals vorige review schreef. Soms douche lastig te reguleren en douchekop niet overal op te hangen. Verkopen brood s morgens en diner schijnt ook goed te zijn maar geen gebruik van gemaakt. Heerlijk rustig. zwembad winter koud.

rustige plek, schoon sanitair, zeer goed eten

• december 2023