Hele mooie en heel netjes onderhouden camping. Ligt inderdaad in "the middle of nowhere". de weg er naar toe is onverhard, maar dat is geen probleem. We werden heel vriendelijk ontvangen. Zeker een aanrader.

Hok

een prachtige camping, heerlijk gegeten in het restaurant, sympathieke beheerders! een oase van rust!

• december 2023

prachtige camping met grote plaatsen en super sanitair. Hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant. Weg naar de camping zeer goed te berijden. Jammer van de zeer vele vliegen maar kan door het seizoen komen?

• december 2023

Camping Serdrar