Gre-vK

mooi plekje "op de boerderij" zoals beheerder Marc dat zegt. Tussen de olijfbomen. Wij hadden een mail gestuurd dat we wilden komen. Marc reageert meteen. Alles is er, stroom, douche,wc. Voor 120 dh incl stroom.

Soaring

Bedankt voor uw bezoek, u bent van harte welkom wanneer u Marrakech bezoekt.

• december 2023

Heel mooi, alles perfect, super behulpzame manager, alle diensten perfect. Zelfs met mijn 9 meter voertuig geen probleem. Absoluut een aanrader

ARIGIAN

Het was een groot genoegen je te ontmoeten, je bent elke keer welkom als je Marrakech bezoekt.

Soaring

Bedankt voor uw bezoek, u bent van harte welkom wanneer u Marrakech bezoekt.

• december 2023

• Marrakesh, Marokko