• december 2023

De manager Ali is een absolute hondenhater. Niet voor dierenliefhebbers... Hij joeg me meteen het huis uit toen hij controleerde dat ik een Marokkaanse hond bij me had, ook al was de hond al 16 jaar oud. Hij is niet geïnteresseerd...

• maart 2023

• januari 2023

Goed onderhouden, staanplaatsen groot genoeg voor stacaravans tot 8m, sanitair naar Marokkaanse maatstaven in orde. Wasmachine aanwezig. Aan- en afvoer goed. Prijs 95MAD+25MAD elektriciteit.

• december 2023

• maart 2023