• november 2019

Was een mooie plaats, helaas werden we door de burgemeester verzocht om te vertrekken. Het zou niet veilig zijn ivm hangjongeren. We mochten niet blijven slapen.

• juli 2019

Schitterende locatie - moeilijk te vinden - weggetje start naast een huis en is heel sportief rijden. Alles in de mobilhome is even verplaatst. We stonden daar alleen dus was ‘s nachts een beetje creepy. Tof adres voor avonturiers.

• mei 2019

Zonsondergang en zonsopgang zijn een overnachting op dit terrein voor locale recreatie meer dan waard. Toegang is sportief. Geen voorzieningen. Nacht heerlijk rustig.

• november 2019

• juli 2019