• mei 2022

het camperen was oké maar niet meer dan dat. de ontvangst weliswaar met kopje thee maar wat onverschillig. warm water voor de douche moest apart geregeld worden. voor het eerst moesten we water en thee bij het menu apart betalen. en ook 3 dirham voor het brood in de ochtend

• maart 2020

Zeer mooie persoonlijke camping erg leuk.

• januari 2020

Ik word lid van de voorschrijver. In de winter kan ook sneeuw worden verwacht. Begin december 2019 hadden we 's nachts ca. 15 cm sneeuw. We voelden ons zeer comfortabel.

• mei 2022

• maart 2020

Zeer mooie persoonlijke camping erg leuk.

• januari 2020

Camping Auberge Baddou