• december 2023

Prijs MAD100 per nacht. Een vriendelijke jongen van ongeveer 12 jaar heeft ons welkom geheten en afgerekend. Hij spreekt een beetje Frans. Wij hebben alleen toilet geloosd en water ingenomen. Geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten.

• maart 2020

Zeer mooie schone en rustige plek. Het is een familiebedrijf dat alles biedt wat u nodig heeft. Je blijft hier niet één nacht, het zou jammer zijn. Er is een heerlijke Marokkaanse keuken en een van de zonen van Amal spreekt ook Engels en is een goede gids voor het gebied.

• december 2023

• maart 2020