06-04-2024 1 nacht hier gestaan, aardige eigenaar, hij bracht thee bij de camper. We konden 2 kleine handwassen doen met warm water, prettig. Sanitair ok. Er werd voor ons soep gemaakt en een Tajine, Wij betaalden € 31, voor de nacht en 2 X diner.

• januari 2023

stonden in zijn achtertuin. vreemde man... wc kan gebruikt tot dat ie de deur op slot doet.(21.00) de naam camping is teveel voor dit. wel een mooie binnen ruimte met houtkachel. moesten 150dh betalen met z'n 3en. omgeving is wel prachtig!

• februari 2020

• januari 2023