• februari 2023

Prima eenvoudige camperplaats/camping achter het tankstation gezien de prijs-kwaliteitverhouding (30Dh). Bij het tankstation zijn een winkeltje, restaurant en een slager aanwezig. Het is 3 km naar het centrum van Tiznit; op de fiets of te voet goed te doen.

• februari 2020

Goede plek om te verblijven, veel Franse mobiele homes die ook langer staan en zijn neergestreken, zoals op een camping. We hoorden de straat nauwelijks. Het is slechts 3-4 km naar de stad. Ze kunnen worden beheerst met de bus of taxi.

• februari 2023

• februari 2020