• juni 2017

Dit is niet een camping! alleen parkeerterreinen 4x4 hier, we verblijven niet! ..... een kleine binnenplaats inn ok!

• december 2016

15 dagen hier doorgebracht. Zeer teleurgesteld dit jaar gootsteen verstopt linnen en servies voor een week, ondanks meerdere klachten. Waarom een ​​toename van 50% in het elektriciteitstarief met 90 Mad?

• september 2016

Prima CP! Ontvangst met thee in binnentuin van auberge. CP is ommuurd en dicht bij centrum alle voorzieningen aanwezig en boodschappen op loopafstand.

• juni 2017

• december 2016