ja ik blijf het zeggen. top camping. Wel veel "fransosen" dit keer. De minste wind in de wijde omtrek. Visboer en groenteboer komen smorgens buiten het hek aan. 👍

• januari 2023

Nog steeds een heerlijke camping. sanitair top, met hete douche. supermarkt goed gevuld dit keer. uitzicht op zee. keuze tussen 6 (20dh)en 16 amp (30dh). bus rijdt naar Tiznit.

• maart 2020

leuk onthaal, nette sanitaire voorzieningen, uitzicht op zee, mooie wandeling langs de kust, zwembad in bedrijf.

• januari 2023

• maart 2020