• december 2023

het is gesloten

• maart 2019

We verbleven hier voor 2 dagen en voelde me comfortabel. Goed als een tussenstop en ook voor een lange strandwandeling. Watervoorziening mogelijk. Onderhandel niet over elektriciteit. Toilet, douche die we niet hebben gebruikt. Goed voor 30 DH. Dat is waarom 5 sterren.

• februari 2019

De camping is nog steeds actief, er zijn altijd maar weinig klanten. De camping heeft voor een bescheiden prijs (30dh) een Turks toilet en drinkwater, maar geen elektriciteit. De beoordeling wordt gegeven voor de site in de buurt van de zee en het prijsvoordeel voor een omheind perceel.

• december 2023

het is gesloten