150 dh per nacht, dan willen ze nog eens 150 dh pp om het zwembad te gebruiken! Restaurant brengt je een slappe tajine voor 2 voor 100 dh, maar ik zou het allemaal vermijden als ik jou was.

• november 2019

Ok plek om te overnachten. We stonden op het grasveldje. Warme douche. Aan de overkant van de hoofdweg kan je de straat helemaal naar benedem volgen voor een mooie strandwandeling.

• mei 2019

we waren hier op 3 april 2019. schoon maar wat verouderd sanitair. prima overnachtok staats op doorreis. prima restaurant met wijn

• november 2019

• mei 2019