We parkeerden een tijdje buiten het gesloten restaurant totdat we ons realiseerden dat het naastgelegen Hotel Nardina Garden het parkeren van campers toestond (30 Dh per voertuig, 30 Dh per persoon). Het heeft ook een zwembad (30Dh).

• oktober 2021

Het restaurant is blijkbaar al lange tijd gesloten (informatie van buren, per september 2021). Jammer. We hebben nog een nacht op de parkeerplaats doorgebracht.

• december 2019

MaJu_Bosee

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven! We zijn blij dat je ervan hebt genoten en wensen je een prachtige reis door Marokko, met vele andere leuke ontmoetingen! Al het beste en je bent altijd van harte welkom.

• oktober 2021

• december 2019